Dagis

I går innan sängdags så tog Daniel och Corona ett bad tillsammans. Efter det somnade hon gott i sin säng i sitt egna rum och sov sedan hela natten lång! Detär så himla skönt att hon sover hela nätterna.
I dag gick jag, Corona och Embla och lämnade Fenix på dagis, det var första dagen på dagis efter 8 veckors ledighet. Han kommer nu gå 15 timmar i veckan. Fenix sprang rätt ut på gården och började leka, han tittade knappt på mig när jag gick. Han är så duktig!
Jag och Corona åkte och handlade och sedan mös vi lite hemma innan vi gick och hämtade Fenix klockan 14.00. Han hade haft det jättebra fast han hade inte velat sova så när vi kom hem fick han hoppa i säng en stund.
När Daniel kom hem så väckte vi Fenix och gick upp till farmor och farfar och åt middag.
På kvällen småpysslade vi hemma med lite saker.
Fenix sover nu och Daniel sa hoppa ner i badet.Jag ska ta mig något att äta, förstår inte hur man kan vara hungrig hela tiden. Jag äter och äter men ökar inget i vikt, jag ligger kvar på 54 kg. Enligt BMI är jag underviktig, inget att göra åt, verkar ju inte som om jag kan gå upp något....

Bad med pappa







I morse




Glad












På väg och ska handla



Trött

Nu börjar det blonda håret bli lite längre

På väg hem från dagis




Kommentarer
carina

Härligt =) de är alltid svårt med present =/

På fredag är sista dagen men måndag börjar jag jobba. Men jag vet inte hur mycket jobb jag ahr för jag går bara på timme =(

Så jag söker jobb under tiden.

Vet du/ni om dannes jobb söker folk?

Om man ska söka där igen tänkte jag.

Det ska vara om vi kanske kan ses något i helgen =)

Just de Din svärmor.... vill hon ha någon ersättning för de Casper hade sönder?

2011-08-10 @ 19:09:31
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0