3:e augusti

I går morse kom svärmor hit och undrade om hon fick ta lite vinbär från vår buske och självklart fick hon det, Fenix hjälpte till att plocka.
Jag och barnen åkte sedan in till norrtälje där jag köpte en skjorta till Fenix som han ska ha på dopet och kalaset. Han fick även två andra tröjor och Corona fick ett par byxor. 
Vi mötte sedan upp mormor och morfar och Martin och Therés . Mormor och morfar bjöd på glass från väddö mejeri. Fenix älskar den glassen och dem andra tyckte oxå att den var jättegod.
Vi åkte sedan med ut till landet där Martin, Therés och morfar roade Fenix i vattnet medans jag satt med Corona. När vi badat klart gick vi hem och åt en sen lunch innan jag och barnen åkte vidare. Vi hämtade upp Daniel vid Höglunds där han lämnat in bilen. 
På eftermiddagen kom min familj hit och vi åt middag tillsammans.Jag fick ett jättestort, fint fat i födelsedagspresent av dem, tack snälla!
Vi åkte sedan ner till vatnet där min bror fick prova på wakeboard för första gången, det gick jättebra för honom.
Efter båtturen åkte vi hem och åt tårta, smaskigt!  

Plockar vinbär



Glass på stan












Kollar på vatten baggar i vattentunnan



Sover på stranden





















Lunch





Paketöppning



Middag

Corona fick vara med mormor medans vi åkte båt


Martin åker wakeboard
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0