Besök hos mormor och morfar

I söndags åkte Daniel och Henkan cross i arninge så jag tog med mig barnen till mormor och morfar på landet. Fenix busade runt som vanligt, vi visade honom snöbären som dem har på en buske, stampar man på dem så smäller det. Fenix snappade snabbt upp detta och plockade bär för glatta livet och stampade på dem, helfestligt!
Vi fikade och efter det tog vi en promenad längs sjön, Fenix fick titta på båtar och så stannade vi till vid stranden där han fick leka en stund i sandlådan innan vi gick vidare hem för att äta lunch.
Efter lunchen åkte vi hem. Vi plockade upp Jeppe och Jonte på vägen som skulle lån Mikaels bil. Fenix busade massor med Jnte innan dem tog Mikaels bil och åkte hem.
Vi hann  med en fika hos farmor innan Daniel kom hem. Kvällen vart lugn sen.

Plockar smultron med mormor

Vattnar

Leker

Plocka snöbär

Stampar på dem

På promenad

Tittar på båtar



Stannade till i sandlådan

Puss Embla

Lunch

Hos mormor







Båda hos mormor

Tittar på v

Trött!

Bus med Jeppe

Ska ni redan åka?

Mammas gull




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0