Trist väder

I dag har det varit riktigt tråkigt väder. Vi klädde på oss ordentligt och klädde in vagnen i regnskyddet och gav oss iväg på en liten promenad med Embla. Corona hann somna i vagnen innan vi kom utanför dörren, hihi! Halv elva kom en bekant till Marie-Louise och prissatte loppissakerna som jag tagit från farmors lägenhet, perfekt då jag inte vet vad grejer är värda alls.
Efter det så gick vi hem till farmor och åt lunch,  Fenix fick korvstroganoff och jag kalops, smaskigt. När vi kom hem igen så la jag Fenix så han fick sova middag. Eftersom det regnade lite så kurade jag och Corona ner oss i soffan under en filt och satte på en film, så himla mysigt.
När Fenix vaknade hade Corona somnat så jag och Fenix gick ut en stund på baksidan och lekte.
När Daniel kom hem åt vi middag och sedan gick familjen och farmor på en promenad ner till båten och tillbaka. Nu ska Fenix hoppa i säng efter att ha fått ett bad. Jag ska ta mig något att äta igen och sedan så ska jag massera Daniels axlar.
























































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0