BVC

När vi lämnat av Fenix på dagis idag så åkte jag in till BVC med Corona. Det var dags för ett 2 -månaders besök hos läkaren. Corona klarade besiktningen galant! Hjärta, lugor, ögon, höfter, reflexer och styrka var kanon! Läkaren tyckte att hon var jättestark och stadig för att vara så liten ännu.
Det vart ett litet besök på vågen oxå som visade 5290 gram. Hon har vuxit mycket men väger ändå 1,2 kg mindre än vad Fenix gjorde i den åldern. Han måste ha varit en riktig liten tjockis!
Efter besöket åkte vi och mötte upp Daniel för lite lunch och sedan åkte vi hem igen.
När vi hämtat Fenix på dagis gick vi hem och busade tills Daniel kom hem, då vart det middag. Nu är grabbarna ute och åker lite traktor och jag och Corona har det mysigt tillsammans!

Fixar lite vid datorn i morse

Trött tjej på väg till BVC



I väntan på sin tur



Hemma från dagis





Somnat om en stund hemma



Mor och dottermys





Liten glad tjej







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0