Besök hos pappa

I går åkte Daniel och Fenix lite gräsklippare innan vi gick upp till farmor och farfar och fikade. Farmor hade varit på Thuns och handlat saker till barnen. Fenix fick en pyjamas och ett par timberland skor och Corona fick pyjamaser, en sparkdräkt och bodysar. Tack snälla!
Corona vaknade kvart i fem i morse och var lite hungrig, efter maten somnade hon om till tjugo i tio. Fenix sov till straxt efter åtta så vi hade en mysmorgon tillsammans fram till det att Corona vaknade.
Vi åkte in till norrtälje och tittade lite på Daniel som körde grävmaskin, Fenix tyckte det var jättespännande! Vi gick sedan alla och åt lunch tillsammans mysigt!
Jag åkte hem med barnen och la Fenix för att sova middag. Corona och jag bäddade ner oss i soffan och slumrade lite!
Vi åt grillat uppe hos farmor och farfar på kvällen och blåbärspaj efteråt.
Nu badar Fenix och han ska sen hoppa i säng.








































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0