Onsdag

I morse lämnade vi åter igen en glad Fenix på dagis. När vi kom hem igen satte jag mig vid datorn och sorterade kort och valde ut dem som jag vill framkalla. Designade och gjorde tackkort till dopet och kalaset oxå! Hoppas dem kommer snart så man jan börja skicka ut dem.
När vi hämtat Fenix på dagis igen så gick vi hem och lekte ute på baksidan. När Danie ringde så gick vi in och började med maten, det vart tacos idag, smaskigt!
Det regnade väldigt här på eftermiddagen men som tur var slutade det för en stund sedan och vi fick uppehåll under hundpromenaden. Marie-Louise och Fenix var oxå med på promenade. Corona var hemma med Daniel.
Daniel har nu varit ute och joggat och Fenixen sover. Jag funderar på att ta ett bad med lillskruttan.   

Är det lagligt att vara så här söt?

Pappamys











Så trött



Sötaste tofflorna på

Trött tjej ligger och sover på hallmöbeln medan jag klär på Fenix





Smaskigt med välling på morgonen


Mobilen börjar bli skojig

Hm, vad är det som står utanför dagis?

En moppe


Kärt återseende utanför dagis

Törstig



Charmtroll



Mer doppresenter som kameran inte villa lägga upp förra gången

Doppresent

Håller oss sällskap vid middagen

Suddigt men glad tjej


Kommentarer
carina

mysig mössa och tofflor hon fick =)

Men det är ju öron på mössan, är det ok för daniel ;o)

2011-08-12 @ 12:29:10
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0