Tupperware

Har inte hunnit få ordning på alla kort från dopet och kalaset ännu så därför kommer jag skriva och lägga upp bilder från dopet och kalaset under morgondagen.
Vi började dagen med att plocka ner partytälten efter dopet och kalaset. Fenix fick åka mycket kärra efter gräsklipparen då bord och stolar skulle upp till logen.
Vi åt lunch hos farmor och farfar och efter det åkte jag, Corona och Marie-Louise hem till Yvonne på ett tupperwareparty. Yvonnes dotter pyret fyllde fem så det bjöds på tårta och annat gott oxå!
Det vart lite beställt för min del. Köpte en riskokare, tre vattenflaskor ( en till Corona, en till Fenix och en till mig) och en pipmugg till Corona.
Efter partyt följde Lojke och Gunte med hem till oss och åt lite smörgåstårta som blivit kvar. Vi var även uppe och tittade i Cecilias hus då dem är intresserade av att hyra det.
På kvällen åt vi grillat hemma hos farmor och farfar.














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0