Söndag kväll och måndag

I söndags kväll vart det en kvällspromenad för familjen och farmor, Fenix går numera väldigt mycket, han älskar att springa istället för att åka vagn. Daniel var ju rätt seg efter lördageskvällen så det vart en väldig lugn kväll. Corona höll honom sällskap i sängen en stund oxå!
I måndags åkte jag, barnen och farmor in till norrtälje. Vi sålde lite guld och silver till guldsmeden. Det har bara legat hemma så det var lika bra att få lite pengar för det.
Vi åt lunch tillsammans och Fenix fick sedan en glass på stan innan vi åkte hem igen.
Farmor passade även Fenix en stund medan jag köpte födelsedagspresent till lilleman!

Slappar i soffan

Corona har fått en fyrklöver av farmor och farfar

Sötaste lilla mystjejen

Vilar med pappa

Spring, spring, spring!

Bus med pappa

Morgonmys med Fenix på måndagsmorgonen

Corona sover lite innan vi ska åka till norrtälje

Väntar på lunch

Hmmmm.....

Glass!

Klappar fontängrodan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0