Rock på Rådmansö

I går kom Mikael och hans vän Emma över en sväng och fikade här på eftermiddagen. Det vart ingen långfika då vi skulle iväg på Rock på Rådmansö.
Farmor kom över och hämtade Fenix och efter det gjorde vi oss iordning och åkte.
När vi kom fram mötte vi upp Lojke, Gunte och Henkan. Det bjöds på god mat och dricka, för dem som nu dricker! Cover crew band var där och spelade. Jag hann dock inte höra så mycket eftersom jag och Corona åkte hem straxt efter nio. Daniel var kvar med dem andra.
Corona och jag hade en liten mysstund i soffan innan jag gav henne ett bad och nattade henne vid 23.00. Jag gick oxå och la mig då. Daniel kom hem vid halv tre.
Lilltjejen sov hela natten och vaknade först vid halv nio i morse. Jag är så imponerad att hon sover 9.5 timme i sträck i sitt egna rum och bara är 2 månader gammal. Det är säkert många bebisar som gör det oxå men jag är i alla fall stolt över våran prinsessa!
Fenix och farmor åkte i väg på loppis tillsammans och jag, Daniel och Corona åkte in till norrtälje. Vi tog en mysig fika på stan då det är våran 3 års och 7 månaders dag idag. Vi handlade även lite kläder till båda barnen.
När vi kom hem gick vi och hämtade lilleman. Farmor hade köpt massa nya kläder till barnen, tack snälla!
Nu sover lilleman, vi ska snart väcka honom, han sover gärna 3 timmar mitt på dan och sedan 12 timmar varje natt, han är så duktig på att sova.
Det hade gått bra för Fenix hos farmor och farfar oxå, han hade sovit som en stock hela natten och vaknat halv nio i morse.


Massa folk

Lillstumpan









Henkan


Hemma och myser i soffan




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0