Onsdag

Fenix vaknade vid halv åtta imorse, vi hade det mysigt och åt frukost tillsammans. Corona fick vi i vanlig ordning väcka halv nio, vi blev lite sena till dagis imorse då det tog en stund för Corona att vakna till och komma igång att äta.
När vi lämnat Fenix fixade jag iordning lite med loppissakerna, Corona låg i en fotölj under tiden och kikade på vad jag och farmor höll på med.
Nu är vi hemma och jag har skrivit alla tackkort från dopet/kalaset, ska lägga dem på lådan när vi hämtar Fenix sen. Har skrivit ett litet personligt tack till var och en utifrån dem presenterna som barnen fick.
Ikväll blir det middag hos farmor och farfar igen. Baconinlindad kyckling, smask!


Mammas bus!

Trött tjej i morse

På loppisen







Tackkorten

Bilder från dopet/kalaste på tackkortet

Lilla Corona


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0