Loppis

I dag var det dags för loppisen då. Tyvärr kom det inte så mycket folk, alla sommargäster verkar ha åkt hem men men....
Sålde lite saker i alla fall så vi fick 975 kronor rakt ner i kassan. Bättre det än att kasta sakerna i alla fall!
Corona somnade straxt efter klockan tio i går. Jag gick till loppisen vid halv nio i morse och då hade hon inte vaknat ännu. Halv tio hade tydligen damen bestämt sig för att vakna. Jag hade pumpat ur mjölj så Daniel gav henne frukost innan han kom upp med henne till mig på loppisen. Hon somnade nästan på en gång igen när hon kom till mig, våran lilla tröttmössa!
Efter loppisen gick vi upp till huset som Lojke och Gunte ska hyra och kollade hur det gick för Henkan som håller på och målar där.
På eftermiddagen åkte farfar och köpte pizza och vi åt tillsammans allihopa.
Nu sover Fenix och Corona ligger i mitt knä och bara ler, skrattar och jollrar. Vi ska snart förflytta oss till soffan och mysa. Måste nog ta mig något att äta oxå då jag i vanlig ordning är jättehungrig!  

Sitter hos farmor en stund uppe på loppisen

Somnat i min famn

Tjejmys

Fått glass hos farmor

Våran datahacker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0