Kvällen

I går kväll tog vi det barra lugnt, Daniel var lite seg efter lördagen. Det vart pizza och godis på kvällen, smaskigt! Det vart en hel del mys med barnen oxå.
Jag och Corona tog oss ett bad tillsammans när Fenix hade somnat. Hon somnade sedan vid halv elva och nu är klockan 9.00 och hon har inte vaknat ännu, hon är så himla duktig på att sova! Hon sover oftast som en stock 9 ½ timme i sträck ibland längre och ibland lite kortare men som sagt oftast ganska exakt 9½ timme.
Idag ska vi till norrtälje med farmor. Jag ska förminska min förlovningsring som är för stor då jag blivit så smal. Jag ska även lämna in lite guld som vi har här hemma och inte använder. Blir väl inte så många kronor men det är ju onödigt att det bara ligger. Ska även handla en till present till Fenix och sedan blir det nog lunch.
Fenix vaknade klockan åtta i morse och Corona sover som sagt fortfarande. Ganska skönt att få lite egentid med Fenix, han sitter nu i mitt knä och tittar på bilderna som jag laddar upp. Han blir mest glad när han får se Corona, han älskar verkligen sin syster. Han har tjatat om henne sedan han vaknade. hoppas hon vaknar snart så han får pussa på henne!



























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0