Flytta saker

I går lade jag Corona vid 22.00 istället för 23.00. Jag trodde att hon skulle vakna lite tidigare då och det hade ju bara varit bra då vi skulle åka hemifrån ganska så tidigt och börja flytta saker hos farmor. Jag trodde dock fel, hon sov som en stock och jag fick väcka henne halv nio. Det tog ett tag innan hon ville vakna till ordentligt och äta lite. 
Daniel åkte lite tidigare än mig och hämtade upp Jeppe på vägen. Vi kom ganska exakt upp på motorvägen samtidigt. Eftersom både Daniel och jag hade varsit släp på bilarna så kunde vi ju inte köra så fort. Jag körde efter Daniel då jag har sämst lokalsinne och inte hittar någonstans nästan.
När vi kom fram lastade Jeppe och Daniel på ett släp med möbler och sopor som skulle kastas och körde i väg med det, under tiden packade vi andra saker. 
Eftersom MArie-Louise ska ha en egen loppis här nästa helg så passade jag på att ta hem lite saker som man kan sälja där. 
När vi kom hem lastade vi av sakerna och Daniel körde tillbaka Jeppe till norrtälje tillsammans med en soffa och lite andra saker som Jeppe ville ha. 
På kvällen åt vi hos farmor och farfar. Henkan, Lojke och Guntes dotter åt oxå med oss. Lojke och Gunte ska ju hyra Cecilias hus och Henkan var där och målade lite idag. 
Fenix hade i alla fall haft det bra med farmor och farfar medans vi var borta och natten hade oxå gått bra! 
Nu sover lilleman och jag ska snart bada med lillstumpan!  


Fenix får lite melllis uppe på logen medans sakerna prissätts



Lunch på G igår

Mammas tröttmössa imorse

Daniel med lastat släp, jag ligger bakom och kör efter

Corona höll mig sällskap i bilen....sällskap och sällskap...nja hon sov mest!

Trött Corona i mammas knä efter middagen

Bus

Hos famor



Mammas ängel

Glad badpojke


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0