Dop och kalas imorgon!

Idag började vi morgonen med att förbereda inför morgondagens dop och kalas. När det var klart åkte vi till norrtälje, jag släppte av grabbarna en bit utanför björnö. Farfar kom och hämtade upp dem med en lastbil. Farfar jobbade i norrtälje idag så då fick Fenix passa på att åka lite lastbil. Medans pojkarna roade sig så åkte jag och Corona och handlade det sista till dopet, vi var även in på blomsterlandet och handlade blommor till borden.
När jag var klar hämtade jag upp grabbarna igen och vi åkte till sportcentrum och åt lunch innan vi åkte hem igen.
Vi fixade lite mer inför dopet när vi kom hem.
Nu på kvällen har båda barnen badat så dem ska vara rena och snygga tills imorgon, Fenix sover sedan en timme tillbaka och Corona ligger och gäspar i mitt knä, hon ska snart få lägga sig oxå! Jag har oxå hunnit med en dusch.
Ska väl hoppa i säng själv när Corona är nattad, ska upp ganska tidigt i morgon och ordna det sista till festligheterna. Det ska bli skoj! Corona fyller även 8 veckor i morgon, åtta underbara veckor, älskar dig min prinsessa!

Kort på mina älsklingar






















Fenix i lastbilen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0