V.32

Då var vi gravida i vecka 32. 8 veckor dvs 2 månader kvar till beräknat. Börjar få mer och mer sammandragningar så man märker att det börjar närma sig. Lilltjejen ska nu väga runt två kilo, det märks att det har blivit trångt för henne, Hon sparkar inte så mycket utan mest trycker omkring där inne, hela magen går i vågor när hon rör sig! Det finns väl inte tillräckligt med utrymme för att göra riktiga karatesparkar längre. Jag börjar känna av mer och mer i ljumskarna men det hör ju till, fogarna måste ju lösa upp sig något. Jag har tur ändå för att det är bara där det gör ont och det är bara efter vila som det gör ont och jag är stel. Jag kan gå och rörs på mig obehindrat, ja, eller lite klumpig känner man sig ju. Ryggen känner jag ingenting i, toppen!
Om två veckor ska jag till barnmorskan igen, det är ju ingen idé att springa där oftare då allt ser så himla bra ut. Ska bara försöka vräka i mig lite mer mat så vikten ökar lite mer!


v.32



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0