Parken

Efter en mysstund i sängen vart det frukost och sedan en promenad med Embla. Vi åkte sedan in till familjecenter för att leka lite men där var det stängt så vi åkte vidare och handlade lite. På vägen hem stannade vi vid en lekplats och Fenix hade så mysigt och roligt i solen med sin nya traktor som vi köpte i affären. Rutschkanan vart oxå välanvänd av lilla herren, sötungen!
Fenix fick en banan i bilen på vägen hem, han var lite småsugen och sedan somnade han snabbt när vi kom hem. Medans han sov så åt jag lite lunch och Fenix fick sin lunch när han vaknade.
På eftermiddagen tog vi en promenad med Embla igen, skönt i vårsolen och massa fågelkvitter!
Till middag lagade jag och Fenix rotfrukts- och curryrisotto och till det fick Daniel quornfilé och jag åt lax. Kvällen avslutades med lite bus för Fenix´s del.
Nu sover han sedan en timme tillbaka och jag har varit på promenad med Embla, Daniel ligger i badkaret. Ska ta mig något att äta nu igen!

Morgonpromenad med trollet och Embla

Utforskar lekparken

Lek med traktorn

Mammas gull

Nu ska Fenix och traktorn åka

Wiiie

Slut på åkturen

Lite mer traktorlek

Och så upp till kanan igen

Tillbaka till åkandet

Åh, hej!

Redan nere

En lycklig liten kille




Kommentarer
carina

Ja han såg ut att ha kul =)

2011-04-06 @ 08:37:25
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0