Annandag påsk

Idag på morgonen åkte Fenix och Daniel in till norrtälje och handlade medans jag gick en promenad med Embla och duschade. Henkan kom oxå på morgonen och fortsatte med Fenix´s rum.
När grabbarna kom hem från stan så gick jag och Fenix ut en stund innan det var dax för lunch och sovstund.
Medans Fenix sov kom Jeppe, Lojke och Mikaela. Henkan var uppe i Cecilias gamla hus och målade men han kom oxå hit. Vi fikade ute på verandan. Tina dök upp efter en stund oxå, hon hade jobbat idag. Kul att hon hann titta ut en sväng. Efter tre timmars sovstund väckte Daniel Fenix och han fick sitta hos Jeppe och fika lite. Lojke och Mikaela åkte vidare till Lojkes syster.
Det vart lite lek i sandlådan oxå innan Jeppe och Tina begav sig hemmåt.
På eftermiddagen gjorde Daniel wook och Henkan och Mikael åt oxå här. Trevligt!
Daniel var tvungen att åka in till jobbet en sväng och ordna en sak så jag och Fenix tog en promenad med Embla. När vi kom hem fick Fenix duscha.
Nu har Fenix somnat och Henkan har precis målat första svängen i Fenix´s rum med den riktiga färgen. Daniel hann hem och säga god natt till lilleman innan han somnade!
Nu blir det en lugn kväll i soffan!
Tack alla för en trevlig fikastund!

Cykeltur på morgonen

Fika!

Lojke och Henkan

Fenix´s gudgamling Jeppe

Nyvaken liten kille

Orkar inte ens äta sin bulle

Ute och leker

Fenix, Tina och Jeppe i sandlådan



Lånar Mikaels solglasögon

Helnöjd med brillorna!

Spelar fotboll

Tar det lugnt i solen

Håller Embla sällskap

Varmt och skönt!

Solande Embla

Middag

Gott!



Busfrö!

Fenix och Henkan

Fenix ville ha sin mössa på sig

Mammas lilla troll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0