Middag på G

I går när Fenix sovit middag så åt vi lite mellis och sedan gick vi en promenad med Embla. Klockan fyra åkte vi in till norrtälje. Vi mötte mormor och morfar vid intersport, dem såg efter Fenix en stund medans jag provade skor, hittade ett par jättesköna promenadskor som tydligen ska träna ben och rumpa, huvudsaken är att dem är sköna i alla fall! Efter det handlade vi lite frukt på Willys och sedan kom Daniel från tatueraren och mötte upp oss. Vi gick då och provade skor till Fenix. Han fick ett par gummistövlar och ett par vårskor. Han hittade även en duplotraktor som han vart kär i inne på coop så han fick den oxå. Han fick påskpresenter i stället för påskgodis, han är ju så liten ännu.
Efter shoppingen åkte vi ner på stan där vi gick in på G, Carro kom straxt där efter direkt från frisören, hon hade blivit så fin i håret, hon är i sig alltid fin!
Vi hade en jättetrevlig middag tillsammans med födelsedagsbarnet och maten var som vanligt jättegod!
Daniel passade på att boka en fotbehandling hos Carro nästa vecka oxå.
När vi kom hem somnade trollet som en stock och jag och Daniel tittade på tv en stund.

Nyvaken kille efter sin sovstund, Thilde vill tydligen oxå gå upp.

Fotmätning

Duktig liten kille

Den här traktorn vill jag ha!

Nöjd kille

Tjuvstartat lite på G med mariekex i väntan på gudmor

Ja vad ska man säga

Läser lite bok

Finaste födelsedagsbarnet

Lite bröd innan maten

Bilbana på bordet

Hej då gudmor!

Nya stövlar

Nya skor

Traktorn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0