Långfredag

I går gick jag en promenad med Embla på morgonen och när jag kom hem igen så hade Henkan kommit. Han spacklade Fenix´s blivande rum. Farmor och farfar var oxå här, dem hade köpte en söt liten utemöbel till Fenix i påskpresent och höll på att montera den. Fenix, jag och Daniel fick ett påskägg var, samt lotter oxå!
Vi var ute mest hela förmiddagen och vid tolv gick vi alla upp till farmor och farfar och åt lunch. Fenix vart trött där och fick sova kvar. Jag passade då på att gå en sväng till med Embla och gå ut och sätta mig i solen. Vid tre tiden vaknade Fenix så då kom farmor hem med honom och vi fortsatte att vara ute. Dem har precis släppt ut två hästar i hagen brevid vårat hus och Fenix var sjävklart där och hälsade dem välkomna.
Henkan fortsatte och spackla och jag åkte iväg och köpte pizza till middag, kändes lättast så. Fenix fick ett par godisar ur sitt ägg på kvällen vilket var väldigt populärt, han äter ju aldrig godis annars.
Lilleman var trött och somnade efter en dusch med mig. Henkan var kvar sent och spacklade och jag spenderade kvällen med tv-tittande medans grabbarna höll på med Fenix´s rum.

Fenix´s påskpresent från farmor och farfar

Så glad

Lunch hos farmor och farfar

Embla myser ute i solen

Rutschkanan flyttades ut

Fenix´s påskpresent på plats

Provsitter

Redo att åka bilkärra

Nya grannar

Välkommen nya grannen!

Läser tidning med Henkan

Vad finns i botten tro?

Gullunge

Påskägg!

Choklad

Puss!

Lite choklad runt munnen!


Kommentarer
Carina

jag har lite mer tjej kläder till eran tös om ni vill ha

2011-04-23 @ 13:32:15
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
Carina

kl 2 i morgon kan nog fungera =) vore kul

2011-04-23 @ 20:11:25
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

Man får trasla lite i bland =)

Men i morgon kan tyvärr inte jag. Då jobbar jag.

Men ni får ha de så trevligt =)

2011-04-24 @ 10:15:50
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0