Havandeskapsledig!

Igår jobbade jag min sista dag på en lång stund framöver. Så himla skönt! Så idag är min första dag på havandeskapsledigheten. Fenix ska vara några timmar på dagis idag. Jag och Embla lämnade honom klockan nio. Han hoppade ur vagnen och slet i grinden in till dagis, sen fick jag en kram och sedan stack han iväg till alla leksaker och kompisar ute på gården. Härligt! Embla och jag har varit och handlat lite och håller nu på och förbereder middagen. Ska bli hemmagjord potatissallad och rostbiff idag. Innan vi hämtar Fenix på dagis klockan två så ska vi ta en skogspromenad jag och Embla. Vädret är ju så härligt!

Mys i sängen

Charmtroll

Läser lite bok innan dagis

Glader

På väg till dagis

En fågel uppe i luften





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0