Morfars födelsedag

I går fyllde morfar år så då åkte vi dit efter att jag slutat jobba. Daniel hjälpte pappa att fälla ett träd som börjat luta efter stormen och Fenix tyckte det var väldigt spännande med motorsågen. Vi var ute i solen och hade det mysigt innan vi vart bjudna på god middag och efterrätt. Fenix busade som vanligt runt och stormtrivdes.
Han ville även vara med denna dag vid paketöppningen. Hihi, öppna, öppna nästan skriker han, han är så nyfiken!

Ute på landet hos mormor och morfar

En stickig gran

Vad gör pappa?

Pappa hjälper morfar att fälla träd

Vatten, lyckan är total!

Törstig

Gott!

Leker med morfar

Vilar lite i soffan

Maten kommer straxt

Smask

Spännande när morfar öppnar paket

Mys med morfar

Glass till efterrätt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0