Sista arbetsveckan

Måndag igen och jag har påbörjat min sista arbetsvecka innan havandeskapsledigheten! Det ska bli så skönt att bli lite ledig innan det är dax för lilltjejen att anlända. Jag har ansökt om semester på fredag, min bror och Théres kommer upp från Malmö då. Vi ska gå ut och äta middag eftersom min bror fyller år på fredagen och pappa på lördagen. Hoppas jag får semestern beviljad bara. Efter den här arbetsdagen och om jag får min semester beviljad så har jag bara fyra dagar kvar att jobba, avslutar med att jobba en helg. 
I morse var lilleman trött. fick väcka honom när det var dags för dagis men väl där så var han pigg och ett busfrö som vanligt! SKönt för honom från och med nästa vecka när jag slipper väcka honom.
Daniel ska handla lite saker till fönstret idag samt lite gips till Marie-Louise och Gösta. Vi får se om jag och Fenix följer med och tittar på foder till fönstret eller om vi blir kvar hemma. 
Just nu har jag rast och när jag komer tillbaka så ska jag bara jobba 45 minuter till innan jag får gå hm, ska ta lite komp idag. Åker hem och hämtar vagnen och Embla då och går ner och hämtar vårat lilla busfrö!

Lite bilder från igår eftermiddag:

Provar sin julklapp

Lek med traktorn

Mer gräsklippning

Lek med farfar

Kontrollerar så däckbytet går rätt till

Lek med stora traktorn

Plockar ur hinken ur gräsklipparen

Går i väg och lastar i grus i hinken

Tillbaka till gräsklipparen

Upp med locket

I med hinken

Stäng locket

Lek med Mikael


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0