Skärtorsdag

Daniel har tagit semester idag men han är inte hemma för det! Han fixade lite med båten imorse medans jag gick promenad med Embla och Fenix i solskenet. Lagom tills vi kom hem igen så gick solen i moln. Fenix fick vara ute en stund och cykla och busa och sedan gick vi in och åt lunch. Nu sover han gott i sin säng. Daniel har åkt in till jobbet för att grilla och klockan ett ska han sedan vara hos tatueraren. I eftermiddag ska vi troligtvis träffa Carro som fyller år idag! Stort grattis hjärtat! Vi får se om det blir en fika eller om vi äter något. Vi har inte bestömt något ännu då hon sover nu efter att ha jobbat natt.
Nu ska jag hoppa in i duschen, man får passa på när lilleman sover!

Ute på morgonpromenad

En grön och stickig gran!

Vilken kul gran!

Nere en sväng vid bryggan med pappa

En liten cykeltur

Mammas trollunge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0