På programmet idag.....

Fenixen sitter just nu i mitt knä och skiner upp som en sol när han får se kortet på sig själv! Han gick för en stund sedan och tog på sig sin mössa, han vill nog gå ut men vi tar det lite senare. Fenix ska till dagis några timmar idag och busa med sina kompisar. Jag och Embla går då en promenad i samma veva.
Jag ska till MVC vid tio och vid elva ska jag vara på Carro och hennes systers salong och fotvård, kommer bli så skönt! Efter fotvården hoppas jag att vi hinner med en lunch oxå! Sen blir det hem igen och hämta upp lilleman. Just det, ska nog handla lite solskyddsfaktor på apoteket till Fenix oxå, solen skiner med sin frånvaro just nu men man märkte att solen tog lite i ansiktet på honom under dem soliga dagarna, lika bra att skydda den ömtåliga bebishuden!
Nu ska vi göra oss iordning!

Mössan på!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0