Norrtälje

Då så har Fenix och jag tagit en sväng på stan och inhandlat födelsedagspresenter, vi råkade gå in i leksaksaffären oxå och där kom vi ut ifrån med lite sandleksaker och en skottkärra. Vi hämtade även upp ett paket när vi nu ändå var på stan.
Efter shoppingen gjorde vi ett besök hos pappa på jobbet. Fenix älskar att vara där, massa maskiner och traktorer! Självklart klättrade han in i bilen och hämtade ut sina sandleksaker och lekte i gruset och stenarna. När pappa hade jobbat klart handlade vi lite på flygfyren.
När vi kom hem lagade jag tacos och Daniel och Fenix var ute en stund till och lekte i sandlådan, det var ju så himla fint väder!
Nu badar grabbarna och jag har varit på promenad med Embla. Snart ska Fenix hoppa i säng och jag och Daniel ska mysa i soffan med morotskaka och en film! Det blir lite myskväll då vi har våran 3 år och 3 månaders dag idag!

På stan, titta!

Hos pappa

Så lika varandra

Så spännande

Titta!

Här är mina leksaker







Blues brothers

Kör med kromad armbåge!

Smakprov på flygfyren

Sötnos!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0