Frisörbesök

Fenix vaknade pigg klockan sex i morse men vi låg kvar och mös i sängen till halv åtta då vi gick upp och åt frukost. Efter frukosten vek vi lite tvätt och startade en tvättmaskin innan vi gick en promenad med Embla. När vi kom tillbaka från promenaden så hoppade jag och Fenix in i bilen och åkte till gräddö, först handlade vi lite och sedan klockan tio hade vi en tid på hårsalongen.
Förra gången vi klippte Fenix satt han i mitt knä men idag fick han sitta själv på en stolförhöjning. Han var så himla duktig, han satt helt stilla i 30 minuter och blev klippt, han fick ett par mariekex bara för att ha något att pyssla med. Mamma är så stolt över sin lilla kille!
Nu är lilleman korthårig igen, jag älskar ju hans långa mysiga hår men ibland måste det tyvärr klippas. Han är i alla fall världens sötaste kille!
Nu sover lillplutten middag och efter det ska vi till norrtälje.

Randiga bebismagen, v.30+2

Ny frisyr på gång

Så himla duktig, sitter helt still och blir klippt!

Hemma och busar i soffan

Glader!

Nya frisyren! Sötaste killen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0