2 dagar ledigt!

Då var även denna måndag färdigarbetad, bara åtta arbetspass kvar. Slutade klockan två idag, skönt med en tidig dag. Jag åkte hem och hämtade Embla och vagnen och så gick vi ner till dagis och hämtade Fenix. Vi tog en liten omväg hem så att Embla skulle få en liten längre promenad. Åtta grader varmt ute har det varit så det var riktigt skönt faktiskt, lite mulet och grått dock. Nu är Fenix och jag lediga i två dagar så vi hoppas verkligen på lite sol. 
Daniel åkte och tittade på ett annat jobb efter jobbet idag så han var bara hemma en liten stund innan han vände och åkte vidare på uppvaktning av en arbetskamrat som fyllt år, dem skulle överraska honom. Jag och Fenix har fått mysa ensamma här hemma. Jag hann i alla fall ta ut Embla på en promenad medans Daniel var kvar hemma med Fenixen.
Lilla trollet var väldigt suget på att gå ut igen på eftermiddagen så han gick och tog på sig sina stövlar själv och sa hej då!, Hihi, gullungen.
Nu har jag ganska precis lagt Fenix och Daniel är som sagt på uppvaktning. Jag ska ta mig något och äta igen, denna eviga hunger! Blir nog att jag spenderar resten av kvällen i soffan!

På promenad

Skönt ute!

Mammas lilla kille i bustagen

Bakom galler!

Så, då har jag plockat ner alla skor från skohyllan och tagit på mig mina stövlar


Promenad inne med stövlarna på!

Lite kvällsmys framför tv:n


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0