Vill vara hemma!

Jaha, sista dagen på föräldraledigheten för den här perioden, har ju dagar kvar men väljer att spara dem till senare. Känns jättetrist att börja jobba igen, vill ju mycket hellre vara hemma med min guldklimp hela dagarna och busa och mysa.
I morgon börjar jag alltså jobba igen. Jobbar kväll så jag får i alla fall förmiddagen ledig med lilleman. Börjar ju självklart med att jobba en helg, blääää! Kommer nog kännas bättre när man väl har börjat jobba men nu är det pest och pina!
I morse lekte vi för fullt och myste, när Fenix hade sovt middag vart det lunch och sen en sväng till norrtälje. Vi köpte ett par gummistövlar till Fenix som han kan ha på dagis. Hittade massa fina vinterskor till honom ooxå men vi väntar en liten stund så vi inte köper något som han hinner växa ur innan det är dags att använda dem.
Handlade även lite mat. Daniel står ute vid grillen och snart ska vi äta grillad, färskostfylld, baconinlindad fläskfilé med potatisgratäng till. Fenix sover sedan en stund tillbaka, han var så trött så!
Efter middagen blir det nog en film i sängen! Mysigt!

Mammans busfrans!

Glad buskille i sitt lekrum som hans älskar!

En liten vilopause

Nya stövlarna

Ute och provgår nya stövlarna

Vill ut på gräsmattan

Mamma kan du öppna åt mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0