Ledig måndag

Det gick inte helt efter planerna idag. Shoppingen blev av i alla fall. Fyra par mjukisbyxor samt ett par jeans till lilleman vart det. Vi köpte även såpbibblor till honom. Carro behövde åka till jobbet så vi får ta våran träff en annan dag. Då hann vi med att åka till elgiganten oxå där Daniel köpte en trimmer och en skydd till kameran. Vi stannade på ett bageri på vägen hem och köpte en kanellängd och ett gott surdegsbröd.
När vi kom hem lagade vi mat, korvstroganoff. Det vart några portioner till Fenix oxå som vi frös in. Daniel och Fenix testade såpbubblorna efter middagen och Fenix tyckte dem var festliga!
Vi gick upp till farmor på kvällssidan, Mikael var oxå där så vi fikade lite.
Nu har lilleman precis somnat och det blir film för min och Daniels del!

Tittar noga på hur pappa gör!


Försöker fånga såpbubblorna

Blundar för att inte få såpbubblorna i ögonen

Oj, vad pappa kan!

Fina bubblor

Mammamys!

Mammas älskling!


Kommentarer
carina

Hej!

Hur känns det att ha börjat jobba?

För min del känns de bra men jag är så jäkla tröt =(

får inte sova så mycket på nätterna för lilleman =(

Och så hamnade jag i rimbo igen men hos en jätte trevlig brukare =)

2010-09-08 @ 18:58:23
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0