Jobb

I dag har det varit jobb från halv åtta till tre. När jag kom hem var Daniel och Fenix ute och klippte gräset, dem kom in efter en stund och sen gick vi ut igen, det har ju varit så härligt väder! Fenix gjorde sina vanliga rundor ute. Tittade runt i carporten, hälsade på fåren och kikade i brevlådan.

Känner mig rätt så trött, är lite småförkyld, hoppas det går över snart. I kväll blir det nog en film i sängen men först så ska lilleman nattas! Mysigt!

Titta!

Tittar på rosorna

Fina killen

Varit och kikat i carporten

En flaska

Knackar på dörren med flaskan

Hälsar på sina kamrater
¨
Titta där då!

Världens mest underbara!

Farmor kom med en spännande korg

Snott två skorpor

Kollar posten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0