Middag hos mormor och morfar.

I går var vi på en trevlig middag hos mormor och morfar. Fenix har inte träffat dem på länge för dem ahr varit så förkylda. Fenix tyckte att det var jätteroligt att komma dit på besök och började med att sno ett äpple ute på verandan. Vi vart bjudna på fläskfilé i grönpepparsås, jättegott! Till efterrätt vart det glass med rödvins och kanelsås. Fenix fick oxå smaka på efterrätten vilket var mycket populärt!
Tack snälla för en trevlig middag!
I dag har vi rivit golv på morgonen och Daniel har börjat att lägga det nya. Det blir jättefint! Fenix har självklart hjälpt till men nu ligge han och vilar. Jag ska åka tillsammans med Marie-Louise och titta på en lampa till Fenix´s lekrum nu. Hoppas vi hittar något kul!

Fenix med morfar

Äter äpple och tittar på tv med pappa

Mormor och morfar lagar mat

Kollar vad som händer i hallen

Ute och går med Emblas koppel

Gullunge

Kastrullsunderlägget är tydligen gott!

Får glass av mormor

Pajasen

Kul att vara hos mormor och morfar
 
Det gamla klickgolvet är bortslitet och nu är det dags för läggning av det nya

Golvläggning på gång

Fenix kollar så pappa gör rätt.


Kommentarer
carina

hoppas de går bra med golvet.

Ja casper har de jag hade så han kommer nog vara sjuk i ca 2 veckor =(

Han är i för sig ganska pigg än men han är bara så jäkla snorig och små hostig =(

Men de är bra att han är sjuk så han bygger upp en försvar =)

trist bara att jag börjar med att vara hemma mycket från jobbet =(

2010-09-26 @ 17:06:38
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

Jag har jobbat ca 3 veckor, på den tiden =)

så är det 2;a gången jag vabbar och så har jag själv varit sjuk en gång...

Mmm undra hur glada cheferna är =)

2010-09-26 @ 20:39:36
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0