Jobb igen!

I går vart det mesta av golvet lagt, det är bara en liten bit kvar men Fenix ville sova middag så då ville vi ju inte hålla på och såga och banka. Jag och Daniel ska lägga det sista i morgon när Fenix är på dagis.
Marie -Louise och jag åkte och köpte en lampa till Fenix´s lekrum igår oxå. Den var jättefin, lägger upp kort senare.
Sitter på jobbet just nu och har rast. Började kvart i sju imorse och jobbar till kvart i fyra.
Fenix har börjat äta mer och mer själv med skeden, det blir ju lite kladdigt men han är verkligen superduktig! Träning ger färdighet! 
I lördags pratade jag med Carina i telefon, var ett tag sedan nu, måste bli bättre på att höras. Jag vill ju gosa lite med lilla Virisen någondag oxå så vi ska eventuellt ses nästa helg. Längtar massor!
 Nu är snart rasten slut, dags att jobba igen!

Lillkillen äter mat

Gott!

Bara lite kladdig!

Våran glada älskling

Bläääää!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0