Mysig eftermiddag!

Efter Fenix´s sovstund så gick vi ut idag och hade en mysig eftermiddag. Solen sken och det var så varmt och skönt. Fenix plockade äpplen, hälsade på fåren, gungade och lekte i sandlådan. Det vart även en tur i skottkärran! Lite senare på eftermiddagen åkte vi in till Daniels jobb för Daniel skulle hjälpa en bekant med något. Fenix tyckte det var helfestligt på pappas jobb, massa kul saker att plocka med och många stora maskiner!  Vi åkte direkt från jobbet upp till Mikael som bjöd på middag idag, kycklingwook. Jättegott!
Det vart lite senare sänggång för lileman idag men så blir det ju ibland. Han kom i alla fall i säng till åtta så han hinner sova sina timmar i alla fall. I vanliga fall lägger han sig vid sju.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan brevid den stora älsklingen och äta lite havrebollar!

Varit och hämtat ett äpple

Håller fåret sällskap

Undra vad som finns här inne?

Jaha, så såg det ut här inne!

Gunga är alltid kul

Lite lek i sandlådan

Gräva, gräva!

Pappa hjälper till med grävandet

Åker skottkärra

Sötnosen

Mysstund! Finns inget bättre!

Titta där mamma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0