Tisdag

I dag har man jobbat. Slutade halv tre så det var en ganska lugn dag. På rasten åkte jag iväg och handlade lite mat till oss och lite mat till Embla. Var inne i en butik med kläder oxå och hittade jättemysiga strumpor som gick upp till knäna. Perfekta för mina onda benhinnor.
Daniel och Fenix har varit ute på en ö utanför resarö idag och hjälpte Lojke med en borrvagn. Dem har åkte både båt och fyrhjuling. Ett spännande äventyr för Fenix!
Daniel lagade kyckling till middag, det var kanongott! Nu ska jag bada Fenix och sen är det läggdags för honom.
Jag och Daniel får mysa en stund till i soffan innan det är läggdags för oss, det är ju faktiskt våran 2 år och 8 månaders dag idag!  

Läser en bok

Myser med boken

Matlagning på rummet

Låtsasdricker

Busungen pysslar med skrivaren

Jag provar att sätta tillbaka delen som jag råkat ta loss

Hm, undra hur den satt?

Pappa hjälper till och fixar!


Världens sötaste!

Stora älsklingen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0