Jobb igen

Jaha, då sitter man här på jobbet igen då efter 3 dagars ledighet. I går var vi till roslagsstoppet på loppis med Daniels mamma. Fanns inte så mycket kul men vi hittade tre nästan oanvända pussel till Fenix. Vi vart även bjudna på lunch där av Marie-Louise.
Jag är förkyld och igår kväll frös jag väldigt. Daniel roade Fenix hela eftermiddagen/kvällen så jag fick vila lite. I dag är det bättre men fortfarande snorigt.
Jobbar sex dagar den här veckan. På måndag har jag i alla fall semester för då är det inskolningssamtal på förskolan. Spännande. Lilla Fenix ska bli stor kille!

Frukost!

Smaskens!

Och så lite dricka

Proppat in så mycket smörgås som bara får plats i munnen!

Fått en liten bok med djur av farmor på loppisen

Daniel, Fenix och farmor

Äter smörgås på lunchstället

Provar att äta med händerna

Det här var kul

Våran älskling

Leker med sina nya oussel

Pyssel, pyssel

Våran solstråle!

Kantareller plockade vid eken på våran tomt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0