Snart dags för jobb

Idag är det dags för jobb klockan halv två, värdelöst! Jag vill vara hemma med världens bästa lillkille istället! Jag tar med mig Embla till jobbet så kommer pappa och hämtar henne där sen. Hon ska vara hos mamma och pappa hela helgen. Skönt för henne!
Jag ska låna Marie-Louise bil så Daniel kan han våran om han vill ut och åka något med Fenix.
Fenix, jag och Embla har precis varit ute på en promenad, det blåser jättemycket så Fenix fick ha mössa på sig för första gången på väldigt länge.
Nu ska vi leka lite i hans rum , får passa på att mysa dem sista timmarna innan jobbet nu!

Påklädd och redo för promenad

Ska vi gå nu?

Ligger och vilar lite med huvudet på marmorskivan medans han väntar på att mamma ska bli klar

Mössan åkte på idag då det är storm ute

Värmer fingrarna hos pappa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0