Sista dagen med pappa på dagis!

Då är lilla ängeln på dagis igen med pappa. I morgon ska han vara där själv, får se hur det går! Han verkar inte bry sig så mycket om Daniel på dagis nu så förhoppningsvis går det bra!
I dag började dem utelek igen, härligt att få gräva lite i sandlådan med dem andra barnen.
Jag ska måla elementet och riva lister och foder i Fenix rum nu. Jag börjar jobba 12.15 men målning, rivninv, lunch och hundpromenad ska hinnas med innan dess.
Fenix sover för närvarande i resesängen på nedre våningen då jag  målar där uppe. Det luktar lite om färgen så han har det nog bäst där nere. Han sover bra i alla fall så det verkar inte beröra honom.

Myser med sin nalle på morgonen






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0