Mys med min älskling idag!

I morse gick Daniel upp vid 05.00 för att åka ut till någon ö utanför resarö. Han ska hjälpa Lojke och hans pappa att spränga lite där.
Fenix går ju korta dagar på dagis den här veckan, i dag hade dem dock lite dåligt med personal ochundrade om Fenix kunde vara hemma och självklart kan han det. Jag är ju ledig idag och ingen blir ju lyckligare än jag om jag får ha min lilla älskling hemma.
Fenix vaknade kvart i sju efter tolv timmars sömn, vi började med att mysa i sängen. Efter en stund gick vi upp och gjorde lite frukost, Fénix fick havregrynsgröt med lite mosat päron och banan i. Han fick en smörgås oxå men den matade han i Embla. När jag tittade bort hällde han lite mjölk på henne oxå, hon kanske såg törstig ut!
Nu har vi varit ute på en promenad, det har varit frost i natt så tjocka jackan och höst/vinterskorna åkte på.
Förhoppningsvis ska vi träffa gudmor Carro idag, Daniel ville oxå följa med men vi får se när han kommer hem, vi vill ju inte åka för sent heller.
Det verkar bli fint väder idag, solen börjar titta fram, vi går nog ut och leker då efter Fenix´s lilla sovstund.

Provgår nya kavatskorna

Vad ska jag göra med vår och sommarskorna då?

Elda upp kanske?

Ordentligt påklädd i kylan

Hihi, värsta mössfrisyren!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0