Fortfarande snorigt!

Fenix somnade vid 19.00 i går och jag och Daniel tittade då på idol. Efter det tittade vi på Jurassic park i sängen. Daniel är ju lite småsjuk så han somnade ifrån filmen, hihi!
Fenix vaknade klockan sju i morse likla glad som vanligt. Han är fortfarande snorig men pigg som sagt!
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Handla måste vi i alla fall. Kanske blir det en liten träff med Carro oxå, vi får se!

Grabbarna vilar i bollhavet

Titt ut!

Pappa är en riktig hejare på att blåsa såpbubblor

Fenix vill oxå!

Tittar på pappa som blåser bubblor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0