Fenix och pappa ska ut på äventyr!

Jag vaknade pigg klockan sju i morse. Jag gick upp då och efter några minuter kom Daniel oxå. Vi satte på en film och började titta på den. Fördelen med att vara smal är att man kan äta lösgodis till frukost, hihi! Godis och film i sängen på morgonen är ju inte hel fel. Vid tjugo i åtta vaknade Fenix, då fick han mysa i sängen med oss en stund och sedan gick vi upp och åt frukost, ja jag åt faktiskt lite vanlig frukost oxå!
Daniel ska ta med sig Fenix norr om uppsala i dag för att titta på hillclimb med bilar, dem ska hämta upp Henkan på vägen oxå. Dem åker vid halv elva så jag blir ensam en timme innan det är dags för mig att åka till jobbet. I morgon är jag ledig så då blir det heldagsmys med busen!

På väg hem från jobbet ska jag hämta upp Embla hos mamma och pappa oxå.

 

Ska bara ringa lite

Så glad!

Lilla älsklingen

Gott med telefon

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0