Dagis!

Då har vi varit på inskolningssamtal på dagis. Vi pratade lite och Fenix lekte med dem andra barnen. Han tyckte att det var jätteroligt, han kom fram till mig och Daniel ett par gånger men annars såg vi inte så mycket av honom , han busade runt med personalen och barnen. Skönt! Fenix fick även vara med på fruktstunden och fick både banan, äpple och päron, han är ju så förtjust i frukt och han tyckte nog att all frukt var till honom.  Dem har ett eget kök och en kokerska som ordnar all maten från grunden och bakar bröd. Toppenmysigt ju! Fenix spenderade en hel del tid i köket med henne och när vi skulle gå så hade han klättrat upp på den understa hyllan på en matvagn och låg och tittade på matlagningen. Sötnos!
Nu sover lilleman skönt i sin säng, det var jobbigt på dagis.
I morgon ska Daniel och Fenix på dagis igen och jag blir kvar hemma.

Lite trångt men in bakom soffan ska jag!

Så där ja!

Mys med pappa i sängen

Redo för dagis

Får hjälp med skorna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0