Äntligen ledig!

Nu är jag hemma och har fått världens största kram av Fenix, så himla mysigt! Fenix har varit ute med pappa en stund och klippt gräset och snart är det dags för mer mys och middag. Nu kommer jag vara ledig i tre dagar, helt underbart!
Hann beställs arbetskläder idag oxå, Marie var snäll och lånade ut sina kläder till mig så jag kunde prova dem och därmed bestämma vilken storlek jag skulle ha. Tog tre röda klänningar i storlek x-small, herregud man blir ju bara smalare och smalare!


Mina pojkar är ute och klipper gräset

Ska vi klippa där borta oxå pappa?


Kommentarer
carina

De kommer nog gå bra =)

Casper stormtrivs på dagis men de är jag som har svårt att lämna honom där =/

Man är ju så van att vara hemma emd dom och nu får man inte =(

men skönt att höra att de går bra på jobbet

2010-09-09 @ 16:43:00
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0