Mysig eftermiddag

I går hämtade jag Fenix på dagis vid halv två. Allt hade gått bra men han hade inte velat äta fisken som serverades till lunch. Vi började därför med att äta lite direkt efter att jag hämtat honom.
Sen vart det lek och mys. Fenix ritade en del och sen provade jag huvudmassagegrejen på honom och han tyckte att det var jättemysigt efter en stund stog han bara och blundade och njöt. När jag slutatde tog ha massagegrejen själv och provade på sig själv, sötnosen.
Vi lagade pasta carbonara till middag, smaskigt. Fenix somnade vid kvart i sju och vaknade tjugo över sju i morse, jag bar in honom i våran säng då och han somnade om på mig i tio minuter till.
Vi åt frukost och nu har vi varit på promenad med Embla. I dag lämnar jag Fenix på dagis vid halv elva och sen hämtar Daniel honom efter jobbet då jag jobbar kväll.

Inte kosntogt att man längtar efter den här gobiten på dagarna!

Lilla konstnären målar igen!

Gående konst?

Njuter av huvudmassage!

Försöker själv!

Gullunge!

Ska vi gå ut?

Myser i solen!

Redo för morgonpromenaden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0