Trollbunden av snön!

Lilla prinsen är piggare! Han har mesta dels spenderat dagen i fönstret och tittat på all snö! Han är alldeles trollbunden av snön. Så fort jag plockar ner honom ur fönstret så tar det två sekunder så har han klättrat upp där igen. Farmor kom förbi en sväng och Fenix ville så gärna följa med henne så det gjorde han. Han är med farmor och jag har hunnit städa undan lite. Har inte kunnit göra det då Fenix mest suttit i fönstret, vill ju inte lämna honom fär utan uppsikt även om han kommer upp och ner själv. 
Snart kommer Daniel hem, han skulle handla med sig Thaimat! Åh, vad jag längtar. I kväll när Fenix somnat kanske vi kan tända en brasa och bara mysa med en film eller nått. 
I morgon får det nog bli en sväng till norrtälje och köpa en pulka till lilleman!  























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0