Sjukling!

När jag kom hem från jobbet idag så var Daniel sjuk. Han har feber, mår illa och har ont i kroppen. Han har legat och sovit sedan jag kom hem.
Det var så skönt att komma hem från jobbet i alla fall och få mysa med våran underbara son. Vi är så lyckliga som har honom. Man blir varm i hela kroppen när han kommer och kramar på en när man kommer hem och så får man hans underbara leende. Finns inget bättre! 
Vi har varit ute en stund och sen har Fenix sopat huset. Han är så duktig med sopborsten.
Jag har ringt till jobbet och sagt att jag inte kan komma imorgon då Daniel inte orkar ta hand om Fenix. Han får sova och vila upp sig istället då han ska börjar jobba på måndag igen.
Fenix och jag ska snart ta oss ett varmt och skönt bad tillsammans. Efter det blir det läggdags för Fenixen och jag ska slappa i soffan men lite lördagsgodis! 
 
Cykeltur

Ute och myser i msolen

Fenix städar







Åh, strumphängaren!

Busunge!

Älsklingen

Mammas myspojke!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0