Tröttmössa!

Slutade klockan två idag och då åkte jag direkt och hämtade upp Fenix på dagis. Han hade haft en bra dag, han hade tagit en tupplur på tre timmar idag, hihi, tröttmössan.
När vi kom hem gick vi ut en sväng och sen gick vi in och lekte, oj, vilken fart det är på honom. När Daniel kom hem vart det middag och sen busade pojkarna massor.
Nu sover lilleman skönt i sin säng. Jag ska ta en dusch och sen mysa med Daniel i soffan.
I morgon blir det en ganska kort dag för Fenix på dagis, jag ska på kurs mellan 8-12 så det blir en kort dag som sagt. Sen är vi lediga på onsdag och torsdag. Jag har tagit semester på torsdag för då ska jag och Fenix på höstfest på hans dagis vid halv två. Mysigt!











Hämtat posten!


Kommentarer
djustd

Lägger du ner mycket tid på bloggen? Kram! =)

2010-10-19 @ 01:23:55
URL: http://djustd.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0