Jobb

Jobbar kväll idag så Fenix och jag var hemma och mös på förmiddagen. VI hann med att tvätta, vika tvätt och hänga tvätt oxå. Trist men det är sådant som måste göras. Jag får ju hjälp av den hjälpsammaste Fenixen oxå, Han plockar upp kläderna ur tvättkorgen och lägger dem på golvet så får jag plocka upp dem från golvet.
Jag och Embla gick och lämnade Fenix på dagis halv elva, efter det gick vi hem och jag åt lunch och begav mig sedan till jobbet. 
Har precis haft APT-möte och nu har jag rast. Jobbar till kvart över nio och i morgon jobbar jag ett dagpass. På fredag är jag ledig och då får Fenix vara hemma med mig!
I går var Fenix på klätterhumör, han skulle klättra på allt och krypa in på underliga ställen. Han fastnade i strykbrädan en gång, han tyckte inte att det var lika roligt som sin mor som plockade fram kameran!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0