Sjukling!

I går var jag och Fenix ute på landet hos mormor och morfar. Fenix var dock inte så pigg. Snorig och hostig. Stackars liten, han höll igång i alla fall och undrsökte det mesta i huset. Jag och morfar gick en promenad med Fenix och Embla och Fenix somnade så skönt i vagnen.
Medans Fenix sov så åt vi andra lunch, Fenix fick lunch när han vaknade.
På vägen hem från landet hämtade vi upp Daniel som sovit hos Henkan. Dem hade haft det bra på öl- och whiskymässan. På kvällen vart Fenix mer hängig och han hade 38.4 när jag la honom. Han somnade gott i alla fall och sov 12 timmar i sträck som vanligt ungefär. Skönt!
Idag är det fortfarande hängigt och väldigt hostigt så jag är hemma från jobbet. Min första VAB-dag! Hoppas lilla plutten blir frisk snart! 
Nu ligger han och sover middag.  

Bananätning hos mormor och morfar

Traktorlek!

Lite mat

Tröttmössa på promenad

Mys hos mormor

Finaste killen!

I går kväll:









Kommentarer
carina

Hej!

jag har (tyvärr) redan hunnit vaba 3 ggr redan =)

Hoppas han kryar på sig.



Jo jag har tänkt att jag ska ta en paus en stund med min blogg så ska jag se till att de blir kodat så att säga.



Min syster försöker "läxa" upp mig hur man fostrar ett barn för hon ser en massa fel på bloggen.

Men så känner jag de att både min familj och jimmys familj läser bloggen än att komma ut eller bjuda hem oss.

På ett år kan vi räkna på mina 10 fingrar på hur ofta dom har varit här så då ska dom inte få nöjet att läsa bloggen. Han vill ju träffa dom och de är inte bara vi som ska åka dit spontant och säga hej.

Trist. Men men

harde du en adress till den där sidan du hittade kläder från marknaden?

2010-10-11 @ 17:20:01
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0