Traktoråkning

I går när Daniel kom hem så körde han upp båten på logen. Fenix ville åka med i traktorn och självklart fick han det!
På kvällen gick vi upp till Marie-Louise och åt middag, smaskigt! Fenix fick strumpor och tröjor! Tack snälla!
När vi kom hem så nattade jag Fenix och sen vart det fiolmtittande i sängen.
Nu på morgonen har vi myst i sängen hela familojen. Frukosten är avklarad och snart blir det en promenad med Embla. Sen ska jag åka in till Norrtälje och lämna henne till mamma och pappa som ska ha henne tills imorgon. Skönt för lilla damen att bli bortskämd.
Vid två, halv tre ska vi vara hos Carina, Kimmo och Virisen i Kallhäll. Ska bli så roligt att träffa dem igen.
Efter besöket där ska jag köra Daniel till tekniska, han och Henkan ska nämligen gå på öl- och whiskymässan ikväll. Jag och Fenix ska mysa för oss själva ikväll!

Väntar på en traktorfärd

Hjärtat!

Traktorfärd med pappa

Spännande

Spanar in diverse roliga saker på logen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0